tisdag, 5. oktober 2004
Snack v 41
Snackdags. Veckans tema är Hem, ljuva hem:

1. Hur många bor ni i ert hem, inkl. husdjur?
*räknar på fingrarna* ...jag får det till elva stycken - varav sex är katter. Och av dessa är fyra kattungar, som gärna vill flytta hemifrån om någon månad...
Hugade spekulanter uppmanas att maila.

2. Hyreslägenhet, bostadsrätt eller villa?
Bostadsrätt.

3. Hur många rum i bostaden?
Tre

4. Har ni plats för nattgäster?
Finns det hjärterum... Om man är beredd att ta det som det är, så nog 17 har vi plats för nattgäster.

5. Har du bra grannar, umgås ni?
Det där med grannar är ett kapitel för sig. Jag har alltid ansett det krystat att umgås med människor, bara av den anledningen att man bor intill varandra. Därför har jag alltid hållit mig på min kant. Efter sex år här, så har jag dock insett att Marianne ovanför, samt Marianne och Ove på hörnet är obeskrivligt trevliga och underbara människor.
Men jag går inte på gårdsfester och liknande tillställningar. Jag tycker, som sagt, att det är väldigt krystat. Om jag vill roa mig, så gör jag det tillsammans med mina vänner istället.

... comment