fredag, 12. december 2003
Meningslöst dravel
Imorse tydde allt på att Love blivit magsjuk. Han fick stanna hemma från lekis, och tack och lov har det under dagen visat sig att morgonens racerblöja och kräkningar bara var något tillfälligt. Vi gissar att han fått i sig något olämpligt. Hur som helst, så har det varit full fart på honom hela dagen.

Jag tog med mig Smilla på stan och tjuvstartade lite med den stundande julshoppingen. Trots att jag knappt handlade en bråkdel av det som stod på listan, så brände jag så gott som en tusenlapp. Gah!! Hur skall detta sluta!?

Ikväll har Love varit hos Marianne. Jag och Tintin utnyttjade tiden till att göra julkort, och lite annat pyssel. Vi är långt ifrån klara, så vi lär fortsätta imorgon.
Straxt innan 22 kom Marianne med en sovande Love, så det var bara att stoppa ner honom i sängen.

Det har regnat större delen av dagen, men nu ser det ut som att ett litet snötäcke har lagt sig.
Den uppmärksamme har säkert noterat att sidan nu är juldekorerad.

... comment