lördag, 19. juni 2004
Fredagsfyran v. 25-04
Jag chockar alla (inkl. mig själv) med att ta mig i kragen och utföra FredagsFyran.
Veckans tema är Anonymitet;

1. Är du anonym utav dig på bloggen?
Njae, det är väl synd att säga, men det beror förstås på vad man menar med anonym. Jag har inte lämnat ut varken telefonnummer eller personnummer, och skriver inte om mina sexuella preferenser. Men jag skriver om en del av det som händer i min vardag. Jag anser mig inte vara anonym, även om jag är så otroligt mycket mer än det som förmedlas här.
2. Varför tror du folk vill vara anonyma?
Inte en susning. Men de kanske är rädda för "galningar" föredettingar e.dyl. Eller så kanske de friserar det de skriver, och därför måste vara anonyma.
3. Spelar det någon roll? (fråga 2 alltså)
Nej, inte för mig. Jag läser bara bloggar där jag vet vem personen är, även om den skriver "anonymt"
4. Hur känns det idag?
Jovars, det är synd att klaga.

... comment