söndag, 15. augusti 2004
yes it’s driving me crazy and my patience is fading
Usch, ja. Vore det inte för att AG vågade publicera sitt resultat på nedanstående test, så hade jag nog bannemig mörkat med detta. Men nu känner jag att jag mer eller mindre är tvungen krypa till korset;

Stackars våra barn; Hitler som pappa, och Saddam som mamma. Jösses, det måste råda kadaverdisciplin i den här familjen...

... comment

 
chadie, söndag, 15. augusti 2004, 02:28
Hmmm...
Nu går det upp ett ljus för mig: har du något gemensamt med bloggaren bakom E-tage?
Jag verkar fatta långsamt.
Hur bar ni er åt för att bli dessa speciella personer?
Ni var väl betydligt ärligare när ni svarade än oss andra.
hälsar Gandhi Chadie

Link

 
Jodå...
Ett och annat har vi väl gemensamt... ;) Tänk att det skulle krävas att vi visade våra sanna jag för att det skulle avslöjas ;)
Men det är inget vi försöker hålla hemligt. Vi har båda "alltid" funnits på nätet. Enda skillnaden är väl att AG sedan några månader figurerar under ett nytt nick.

Jag tror att jag skall göra om testet. Jag vill också vara Gandhi!

... link